خدایا تو هم بگذر!




نظرات شما عزیزان:

سید علیرضا
ساعت15:09---2 اسفند 1393
سلام من سید علیرضا رضوی هستم وبلاگ قشنگی دارید اگر خواستید بیاید به وبلاگ من هم سری بزنید . . .
پاسخ:سلام.....ممنون نظر لطفتونه.......چشم حتما......یاعلی


چشم انتظار
ساعت16:47---24 بهمن 1393
چقدر باید بزرگ شیم،که بتونیم اینجوری عمل کنیم!!!
پاسخ:اگه به بزرگی بود که...........


ولی امر
ساعت15:52---23 بهمن 1393
می ترسیدم که برگردم .

خیال می کردم اگر دوباره ببینی ام ،

با یک سیلی آبدار...

مرا خواهی کُشت !

.

.

من ! شرمندگی ! آب !

چقـــدر توبه پذیری تو..!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 22 / 11 / 1393برچسب:خدایا تو هم بگذر!, | | نويسنده : ساده دل |